Akşam saat 00.00’da Manisa Kültür Sitesi önünden hareketimiz ile yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz ihtiyaç molalarının ardından,

Sabah saatlerinde tarih kokan şehir Bursa’ya varıyor ve ilk durağımız olan Ulu cami’yi ziyaret ediyoruz. Hemen ardından Cumalıkızık’ta sabah kahvaltımızı (extra) yapıyoruz. Çevre gezimiz ardından Bursa Şehir Merkezi’ne doğru yola çıkıyoruz. Tarihine sahip çıkan, evliyalar ve türbeler şehrine gezimiz sırasıyla

ORHAN GAZİ,

OSMAN GAZİ ve TÜRBESİ ile devam ediyoruz.

TOPHANE yi geziyor BURSA’nın meşhur İskender kebabıyla öğle yemeğimizi (extra) alıyoruz.

YEŞİL TÜRBE,

YEŞİL CAMİİ,

EMİRSULTAN,

ZEKİ MÜREN MEZARLIĞI,

Hemen ardından tarihi KOZAHAN'ı (İpekçiler Çarşısı) geziyor ve Gölyazı’ya hareket ediyoruz. Zeytin ağaçları arasında Gölyazı'ya ilerlerken girişte restore edilmiş tarihi yel değirmeni karşılıyor bizleri. Muhteşem görüntüsü ile Gölyazı ve Uluabat Gölü manzarasında bölge hakkında bilgi alıyoruz. Manzara fotoğrafları çekebileceğiniz serbest zamanımız ardından Köy meydanında yer alan Ağlayan Çınarı görüp rehberimizden hikayesini dinledikten sonra geri dönüş yolculuğumuz başlıyor. Yolda vereceğimiz ihtiyaç molaları ardından bir başka SULTAN TURİZM gezisinde buluşmayı ümit ederek siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak sizlere veda ediyoruz.