Akşam saat 00.00’de belirlenen noktadan hareketimiz ile yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz ihtiyaç molalarının ardından Afyon-Kütahya karayolu üzerinden Eskişehir’e ulaşıyor ve turumuza başlıyoruz. Eskişehir’in en eski yerleşim yeri olan Odunpazarı’nda vereceğimiz kahvaltı (ekstra) molasının ardından geleneksel Osmanlı mimarisinin özelliklerini yansıtan tarihi yapıları ile UNESCO Dünya Miras Listesi’nde yer alan Odunpazarı bölgesinde gezimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Atlıhan Tarihi Çarşısı, Çağdaş Cam Sanatları Müzesi, Balmumu Müzesi, Kurşunlu Külliyesi ziyaretlerimizi tamamlıyor ve Odunpazarı’ndan ayrılarak Eskişehir’i kuş bakışı seyredebileceğimiz ve güzel fotoğraflar çekebileceğimiz Şelale Park’a geçiyoruz. Buraya ayırmış olduğumuz zamanın ardından otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Eskişehir’in modern yüzünün kanıtı olan, toplam 300.000 m2’lik alana kurulu, Porsuk Çayı’ndan yapay olarak oluşturulan plajıyla adından söz ettiren ünlü Kentpark’ı gezmeye başlıyoruz. Buraya ayırmış olduğumuz zamanın ardından adeta Venedik kanallarını anımsatan Porsuk Çayı’nda yapılacak olan keyifli bir tekne turu’na (ekstra) geçiyoruz. Ardından Eskişehir’in Sazova mahallesinde, 400 bin metrekare alana kurulu Sazova Bilim Parkı’na varıyoruz. Park’ta Nuh’un Gemisi’nin yanı sıra, 25 bin metrekarelik bir göl, park çevresinde dolaşan buharlı mini tren, çocuk oyun alanları, hayvanat bahçesi, bilim ve deney müzesi, konser alanları, amfi tiyatro bulunmaktadır. Sizlere verilen serbest zaman diliminin ardından Eskişehir’den ayrılarak, Kütahya’ya doğru hareket ediyoruz. “Türkiye’nin çini atölyesi” olarak bilinen Kütahya’da çini alışverişi için vereceğimiz molanın ardından keyifli bir dönüş yolculuğuna geçiyor ve bir başka SULTAN TURİZM organizasyonunda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.