Sabah 07:30  saatte belirlenen noktadan yolda vereceğimiz ihtiyaç molalarıyla birlikte Ödemiş'e hareket ediyoruz. Ödemiş Şehir merkezinde vereceğimiz serbest zamanın ardından, Aydınoğulları Beyliği' nin merkezi Birgi'ye hareket ediyoruz. Birgi'de tarihi Çakırağa Konağı Müzesi, İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret edeceğimiz yerler arasında.  Birgi gezisini tamamladıktan sonra Gölcük’ e hareket ediyoruz.

Gölcük göl kenarında dolaştıktan ve köy meydanında alış verişimizin ardından öğle yemeği (ekstra) için serbest zaman dilimi veriyoruz. Gölcük'ten ayrılıp doğası ile bizi büyüleyecek Bozdağ köyüne hareket ediyoruz. Köy meydanında serbest zamanımızın ardından Bozdağ Kayak Merkezine çıkıyoruz. Bozdağ Kayak Merkezi Tesislerinde vereceğimiz zamanın ardından Manisa’ya hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde şifası ile ünlü 40 oluk şifa sularımızı içtikten sonra akşam saatlerinde Manisa’da oluyoruz. Bir başka SULTAN TURİZM organizasyonunda buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.